קורסים דיגיטליים

קורסים ממוקדים ופרקטיים שיעזרו לך לצלוח את התואר

ברוכים הבאים למרכז הקורסים הדיגיטליים של “משפטי פלוס” – הקורסים שלנו מיועדים לסטודנטים למשפטים שרוצים להתכונן למבחן בצורה ממוקדת, פרקטית ומבוססת פתרון קייסים אמיתיים.
כל קורס נבנה ונערך על ידי עורך דין מומחה בתחום הרלוונטי, ומעניק לך את הכלים המדויקים להצלחה.
באמצעות עזר הלימוד הייחודי – צ’קליסט מפורט ומעודכן – תלמד כיצד לפתור קייסים בצורה מסודרת וברורה, ותדע איך להשתמש בו במבחן שלך.

להצליח בתואר עם משפטי+

ממוקד ותמציתי - רק התכלס 🙂

מקצועי ועדכני

מפשט נושאים מורכבים ומנגיש ב"גובה העיניים"

קורסים דיגיטליים במיסים

זמין לנוחותכם קורס הכרות ופורום שאלות מקצועי בהרשמה פתוחה. 
מוזמנים להתרשם משיעורי הכרות ללא עלות – לקורס הכרות

דיני מיסים למשפטים

לצלוח את המבחן בדיני מיסים בקלילות ובאפקטיביות. והכי חשוב - בציון המירבי! קורס יישומי וממוקד, המכיל את כל מה שנחוץ, מסנן את מה שלא, וכל זה בשפה של בני אדם רגילים, ממש כמונו. הקורס מבוסס על הסילבוס, מחברות הבחינה והמבחנים משנים קודמות של המכללה למנהל.

דיני מיסים לחשבונאות

לצלוח את המבחן בדיני מיסים בקלילות ובאפקטיביות. והכי חשוב - בציון המירבי! קורס יישומי וממוקד, המכיל את כל מה שנחוץ, מסנן את מה שלא, וכל זה בשפה של בני אדם רגילים, ממש כמונו. הקורס מבוסס על הסילבוס, מחברות הבחינה והמבחנים משנים קודמות של המכללה למנהל.

מיקודיות דיגיטליות לתואר במשפטים

דיני עונשין

קורס פרקטי ותמציתי בדיני עונשין, עם דגש על ניתוח אירוע פלילי (קייס) במבחן. במהלך 9 שיעורים עורכת הדין עדי גינדי מדריכה את הסטודנטים שלב אחרי שלב בניתוח עבירה, כולל פתרון קייס ממבחן עבר, ומספקת עזר לימודי (צ׳קליסט) שמבטיח הבנה עמוקה ויישום מעשי של החומר הנלמד.

דיני תאגידים

בקרוב
בקרוב

דיני נזיקין

בקרוב
בקרוב

אינספור סטודנטים מרוצים
שמנו רק דוגמית 🙂

WhatsApp Image 2024-03-06 at 11.46
דניאל אקוקה
המכללה למנהל

בוקר טוב (: למידה בעזרת הקורס של משפטי + הייתה ההחלטה הטובה ביותר שלי לפני שניגשתי למבחן. הקורס מחיל שיעורים מוקלטים המועברים ע"י עורך דין מקצועי וכוללים תרשימי זרימה ואת כל פסקי הדין הנדרשים לבחינה. השיעורים המוקלטים הועברו בסדר שעזר לי לקשר את החלקים השונים של החומר ולהבין באמת את הנלמד ולא להסתפק בלשנן. אעיד על עצמי שבמהלך הסמסטר הרגשתי שאני אבודה, לא מתחברת לחומר ולא מבינה אותו ולכן החלטתי לתת הזדמנות לקורס המכוון. לאחר סיום הקורס הרגשתי מוכנה לגשת למבחן ועברתי אותו במועד הראשון ובציון גבוה! וכן, לאחר שהתאהבתי בתחום בזמן כ"כ קצר – אני מעוניינת להתמחות בו! אז אם גם לכם קשה להתמצא ולהבין את החומר, תעזרו במשפטי +, אולי גם אתם תתאהבו. ממליצה. ממליצה. ממליצה.

WhatsApp Image 2024-03-06 at 11.47
ליאל אלפי
המכללה למנהל

לפני הקורס במיסים הרגשתי שיש לי קושי בהבנת החומר הבסיסי ביותר, חששתי מהיקף החומר וממעבר של הבחינה. לאחר הקורס, הרגשתי שיש לי הבנה עמוקה של החומר. הקורס הועבר בצורה מאוד מקיפה ומלאה בתיאורים, המחשות, ותרגולים שעזרו לי ליישם את החומר. בנוסף, ישנו פורום של שאלות ומרצה אכפתי שנותן מענה מהיר. לאחר כל נושא ותת נושא יש תרגול שאלות וזה ממש עוזר להבנת החומר. הקורס תואם לחומר של המרצה וגם במידה ויש תוספות הקורס מתעדכן בהתאם. קיבלתי 100 בקורס בדיני מיסים, ואני מאוד מאוד ממליצה על הקורס!!

WhatsApp Image 2024-03-06 at 11.48
כינרת
המכללה האקדמית נתניה

תודה רבה, שתדע שבזכות הקורס הדיגיטלי אני מבינה את החומר בדיני מיסים, אתה פשוט מלך👑 מצליח לפשט ולהסביר באופן נהיר וברור את החומר. 🙌🌸🙌 ממצב שלא הבנתי מאומה בדיני מיסים והייתי בחרדה, 4 ימים לפני המבחן הצלת אותי עם הקורס המעולה שלך והגעתי לתוצאה המצורפת .אין מילים בפי להודות לך, אל תפסיק לייצר קורסים!

אינספור סטודנטים מרוצים
שמנו רק דוגמית 🙂

רוצה לקבל פרטים טלפונית?

error: התוכן באתר זה מוגן.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם :)

כתובת

דוד סחרוב 5, ראשון לציון

טלפון

050-3907996

אני מסכים/ה לתנאי השימוש באתר
ליצירת קשר בוואטסאפ, לחצו כאן
דילוג לתוכן