עסקאות בינלאומיות של שירותי פרסום דיגיטליים

עסקאות בינלאומיות של שירותי פרסום דיגיטליים

נושא: מיסוי הכלכלה הדיגיטלית – הנגשה והבהרה של הנושא החם בעולם המיסים.
עיקרים הדברים: הבעייתיות שבהטלת מס על הכנסות מפרסום דיגיטלי.
החוק המאפשר לענקיות האינטרנט (כמו גוגל ופייסבוק) לייצר הכנסות מפרסום של עסקים ברחבי העולם אך לשלם מס הכנסה רק באירלנד ובארה״ב.
למי מתאים: בעלי רקע משפטי.

פעילותן של ענקיות האינטרנט מעלות כיום מגוון רחב של שאלות רגולציה אשר נמצאות בלב דיונים ציבוריים רבים, וביניהן: הכוח המונופוליסטי שהן רכשו; השפעתן על הדעה הציבורית; שאלות של פרטיות ואיסוף מידע; אחריותן לתוכן המתפרסם בפלטפורמות שלהן ועוד.

1 מחשבה על “עסקאות בינלאומיות של שירותי פרסום דיגיטליים”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן באתר זה מוגן.

ברוכים הבאים!

אנא ענו על מספר שאלות קצרות

ליצירת קשר בוואטסאפ, לחצו כאן
דילוג לתוכן