עסקאות בינלאומיות של שירותי פרסום דיגיטליים
- מעין סער
- ניתוח משפטי(+)
נושא: מיסוי הכלכלה הדיגיטלית – הנגשה והבהרה של הנושא החם בעולם המיסים.
עיקרים הדברים: הבעייתיות שבהטלת מס על הכנסות מפרסום דיגיטלי.
החוק המאפשר לענקיות האינטרנט (כמו גוגל ופייסבוק) לייצר הכנסות מפרסום של עסקים ברחבי העולם אך לשלם מס הכנסה רק באירלנד ובארה״ב.
למי מתאים: בעלי רקע משפטי.
פעילותן של ענקיות האינטרנט מעלות כיום מגוון רחב של שאלות רגולציה אשר נמצאות בלב דיונים ציבוריים רבים, וביניהן: הכוח המונופוליסטי שהן רכשו; השפעתן על הדעה הציבורית; שאלות של פרטיות ואיסוף מידע; אחריותן לתוכן המתפרסם בפלטפורמות שלהן ועוד.
Hi, this is a comment.
To get started with moderating, editing, and deleting comments, please visit the Comments screen in the dashboard.
Commenter avatars come from Gravatar.